La Posada

La Posada, Sant Pere Molanta La Posada, a Sant Pere Molanta és un d’aquells restaurants que sempre han estat allà amb el pas del temps. Ja hi anàvem de crios, amb els pares i ara hi anem amb la família o amb la colla de BTT a esmorzar. Ubicat en unes cases del bell mig

Arrossejat

A casa ens agrada la cuina marinera tant com l’asiàtica. Des de ben petits que tots dos hem menjat bon peix i fresc, de totes les formes. Una de les que més ens agrada és l’arrossejat. Una recepta de la tradició marinera, d’abans que els restaurants s’inventessin la “ditxosa fideuà” . La fideuà, no és

Tartar de tomàquet

Si sou uns fanàtics del Steak Tartar com nosaltres (de carn o peix) us encantarà aquesta recepta amb tomàquet que hem adaptat d’un que ens vam menjar a l’Espai Cru. Es tracte de pelar i treure les llavors d’un (o dos, o tres…) tomàquets, picar-los ben finets i posar-los a escórrer tota la nit a

Curry Verd Thai de pollastre amb fideus udon

Com ens agrada molt el curry, i més si és refrescant com el Thai, aprofitant que venia a dinar el nostre nebot, hem preparat aquest “platàs”..   100 o 125 grs de fideus Udon por persona (ho podeu canviar per arrós basmati, si us agrada més), cuit. 2 Pits de pollastre desossats, tallats a daus.

Enigma

Enigma Concept

Emoció. Carrer Sepúlveda 38-40 08015 – Barcelona www.enigmaconcept.es info@enigmaconcept.es Aquesta entrada sí que és difícil…. Enigma és el nou restaurant de l’Albert Adrià a Barcelona, tot i que al darrere també hi ha el seu germà Ferran i els germans Iglesias, els del Rias de Galícia i partners d’altres negocis del “Barri Adrià“. Ja fa

Er Occitan

C/Major, 66 25550 Bossòst – Val d’Aran Tel. (0034) 973 64 73 66 WEB   Passant uns extraordinaris dies a la Vall d’Aran, vam fer tot el possible per anar a sopar una nit a Er Occitan, a Bossost. Ho havíem vist a internet uns dies abans d’anar a la Vall i vaig voler

El Pou

Restaurant El Pou C/ Sant Bonaventura 21 08870 SITGES web L’altre dia vam anar a picar alguna cosa al nou El Pou.  Estava ubicat abans a un altre carrer i s’han traslladat a aquest nou local, més gran i molt ben decorat, aprofitant un antic celler. La carta segueix sent del mateix estil que la

La Croqueta Contenta

Carrer Sitges 28 tel 93 896 2970 Facebook Per fí un lloc on es menja molt be i be de preu a Ribes! Aquest bar restaurant, ubicat al centre de Ribes, obre des de bon matí fins al vespre. S’hi pot esmorzar, fer el vermut, dinar, picar alguna coseta o sopar. Cap problema. Tenen una

Majide

Carrer dels Tallers, 48, 08001 Barcelona Telèfon:930 16 37 81 Pàgina web Facebook El germà petit, o potser no tant petit, del Koy Shunka (restaurant japonès de referència a Barcelona) Ubicat al carrer Tallers, pot costar una mica de trobar. L’entrada és petitona i amb uns teixits penjant de la porta. Vam anar-hi un diumenge

Read More

Fideus rossos amb tallarins de sèpia

Can Bosch – Cambrils

Can Bosch RamblaJaume I, 19 Cambrils Tel. 977 360 019 www.canbosch.com Avui hem anat a celebrar l’aniversari de la Mònica a Cambrils. Hem anat a Can Bosch, un local guardonat amb una estrella Michelín des de fa molts anys. Fa temps que havíem sentit a parlar d’aquest lloc, però no havíem tingut mai l’oportunitat d’anar-hi.

Uso de cookies

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.plugin cookies